ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY I REKLAMACJE
Czas na zwrot/wymianę: 14 dni (chyba, że w ofercie podano inaczej) – szczegóły poniżej
Gwarancja: 24 m-ce (chyba, że w ofercie podano inaczej) – szczegóły poniżej
ZWROT TOWARU
Zgodnie z art. 27 Ustawy i prawach konsumenta każdy klient ma prawo zwrotu towaru zakupionego bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia doręczenia zamówienia (chyba, że w ofercie lub regulaminie podano inaczej).
Jeśli chcesz skorzystać z takiej możliwości, wystarczy, że w ciągu tego czasu prześlesz na adres: bialas1977@gmail.com wypełniony i podpisany formularz (wzór pisma) oraz w ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych odeślesz zamówiony produkt wraz z formularzem.
Zwracany produkt należy zwrócić kompletny bez uszkodzeń wraz z dowodem zakupu oraz oryginałem wypełnionego wcześniej formularza na adres sklepu: ABeng Andrzej Białas, ul. Chopina 4, 41-250 Czeladź.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztów odesłania produktu przez Klienta.
Sprzedający dokonuje zwrotu należności za zwrócony produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania zwracanego produktu i stwierdzeniu jego kompletność oraz brak uszkodzeń.
Odstąpienie od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku zakupu audiobooków, kursów multimedialnych i e-booków, utworów w tym dokumentacji technicznych, które nie są zapisane na nośniku materialnym np. zostały udostępnione Konsumentowi w formie linku do pobrania odpowiedniego pliku, na co Konsument niniejszym wyraża zgodę.
REKLAMACJA TOWARU
Zgodnie z Kodeksem Cywilnym (art. 556–576) jako sprzedający odpowiadamy za wady prawne lub fizyczne (niezgodność towaru z umową) sprzedanych rzeczy na zasadzie rękojmi w ciągu 2 lat od wydania rzeczy konsumentowi (chyba, że w ofercie lub regulaminie podano inaczej).
Towar wraz z wypełniony formularzem oraz z dowodem zakupu (potwierdzenie przelewu, faktura, mail) prosimy odesłać na adres: ABeng Andrzej Białas, ul. Chopina 4, 41-250 Czeladź.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni
Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad, usuniemy wadę lub zwrócimy równowartość na konto z uwzględnieniem kosztów dostarczenia towaru do Sprzedającego. Przy czym koszty dostawy wyliczane są według normalnych stawek proponowanych przez przewoźników przedstawionych np. na serwisie furgonetka.pl.
Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w ofercie produktu lub regulaminie.
W przypadku stwierdzenia wad produktu Klient powinien niezwłocznie po ujawnieniu się wady wypełnić formularz reklamacji i wysłać na na adres bialas1977@gmail.com, a następnie odesłać produkt wraz z dowodem zakupu oraz oryginałem wypełnionego wcześniej formularza na adres sklep.
Sprzedający jest zwolniona od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady, o których Klient wiedział w chwili zawarcia umowy sprzedaży. Opis wady produktu będzie każdorazowo wskazany na Stronie produktowej.
Sprzedający niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta (mailem lub telefonicznie) o dalszym postępowaniu.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem danego produktu.
W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Administratora z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub przesyłka będzie posiadać znamiona uszkodzenia mechanicznego, należy skontaktować się ze Sprzedawcą, opisując dokładnie typ uszkodzenia. Zawsze przed odebraniem przesyłki od przewoźnika należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy sporządzić właściwy protokół w obecności przewoźnika. Protokół, o którym mowa będzie stanowił integralną cześć zgłoszenia reklamacyjnego. Bez takiego protokołu reklamacje nie będą rozpatrywane.
Prosimy również o zapoznanie się z pełnym regulaminem oraz polityką prywatności naszego sklepu.
Kontakt:
ABeng Andrzej Białas
ul. Chopina 4
41-250 Czeladź
tel. +48 510 990 642
bialas1977@gmail.com